Editke vagyok.

Editke vagyok, 28 éves budapesti nő. Barátommal, Norbival egy kellemes társasházi lakásban lakom, egész jó kis melóm van, úgyhogy semmi okom a panaszra. Norbival bulizgatunk, kondizunk, moziba járunk, télen gyakorta sielünk. Különösebb hobbim nincs, bár munkámból adódóan nagyon érdekelnek az emberek. Büszke vagyok a konyhatudományomra, illetve még valamire, amiről leginkább csak Norbi tudhat..:) Nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, látszólag a végletekig decens. De hogy valójában milyen vagyok, az majd ebből a blogból kiderül...

Friss topikok

  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: Hát engedd meg, hogy mint régi "rajongód" nagyon gratuláljak és a sokszor elcsépel... (2011.04.01. 09:50) "Gyantáztatom a lábam, meg minden.."
  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: akkor jó, nem akartam lelőni a poént! :-) (2010.11.25. 07:31) Bravo Love
  • Editke vagyok: @Szalacsi_Dezső: Baba nagyon jól van, köszi a kedves kérdésed. Eleinte olyan volt, mint ha egy pó... (2010.11.16. 10:18) Finom muffinom
  • vészmadár (pica pica): esetleg valami rövid leírást erről kaphatnánk? legalább ilyen pálcikaemberes illusztrációval:) (2010.11.09. 11:08) KIcsit szomorkás a hangulatom...
  • Zsit (nyau és rémizé): @Editke vagyok: de. DE :))) (2010.10.06. 21:26) Editke is back!

Linkblog

Nászút

2010.04.26. 12:49 | Editke vagyok | 7 komment

Norbival el is döntöttük, hogy júniusban esküvő (az a legjobb hónap erre.) :)

 

És mivel a nyár neki nagyon hajtós szokott lenni, ezért még most májusban elmegyünk „elő-nászútra”.

 

Kuba és Dominika került szóba. Mondjuk, néhány nagyon jó barátunk pont ekkor tervez Kubába menni, Norbi szerint csatlakozni kéne hozzájuk. Hmm, nem is tudom, végülis majd megyünk utána valamikor úgyis rendes nászútra is.

 

Persze, bent is mindenkinek elújságoltam a nagy hírt, a csajok savanyú arccal fogadták, Petya pedig teljesen letört. :)

 

  Pali, a HR-esünk viszont kijelentette, hogy ők is szívesen mennének velünk Kubába.

Na, így legalább végre kiderülne, milyen valójában a házaséletük, bár van egy olyan tippem, hogy Zoli a felesége helyett inkább a kubai nőket fogja bámulni… Már legalábbis azokban a ritka pillanatokban, amikor képes lesz levennie a szemét a bikinifelsőmről. :) Hmmm, vajon milyenek a kubai pasik? Gyorsan végzek is egy kis háttérkutatást itt bent, amig Juli kint van ebédelni..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://editkevagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr261952523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalacsi_Dezső 2010.04.26. 13:24:05

Én ismerek egy kubai pasast. Magyar lányt vett el feleségül, ide járt egyetemre. Jó fej, bár hozzád idős lenne, már 50 felett van (fekete).

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.27. 00:12:47

editke, én azt még neked sem hiszem el, hogy 1 hónap alatt esküvőtök lesz:)

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.27. 09:56:33

@vészmadár (pica pica):
2 hónap, nem 1 :)
Egyébként már 8 éve együtt vagyunk, vagyis épp ideje, nem? :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.04.27. 10:03:58

editke, az a baj, akárhány éve vagytok együtt, anyakönyvvezetőt fél évre előre kell foglalni...

Szalacsi_Dezső 2010.04.27. 13:12:02

@Editke vagyok: ugyan már, legfeljebb a kubai útra szánt pénzt az anyakövvezető néninek adjátok és akár most szombaton összead benneteket. :-)

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.27. 13:30:53

@Szalacsi_Dezső:
nem-nem, nem vágott át, beszéltem vele, vészmadár rosszul tudod, nem kell fél évre előre bejelentkezni :)
süti beállítások módosítása