Editke vagyok.

Editke vagyok, 28 éves budapesti nő. Barátommal, Norbival egy kellemes társasházi lakásban lakom, egész jó kis melóm van, úgyhogy semmi okom a panaszra. Norbival bulizgatunk, kondizunk, moziba járunk, télen gyakorta sielünk. Különösebb hobbim nincs, bár munkámból adódóan nagyon érdekelnek az emberek. Büszke vagyok a konyhatudományomra, illetve még valamire, amiről leginkább csak Norbi tudhat..:) Nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, látszólag a végletekig decens. De hogy valójában milyen vagyok, az majd ebből a blogból kiderül...

Friss topikok

  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: Hát engedd meg, hogy mint régi "rajongód" nagyon gratuláljak és a sokszor elcsépel... (2011.04.01. 09:50) "Gyantáztatom a lábam, meg minden.."
  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: akkor jó, nem akartam lelőni a poént! :-) (2010.11.25. 07:31) Bravo Love
  • Editke vagyok: @Szalacsi_Dezső: Baba nagyon jól van, köszi a kedves kérdésed. Eleinte olyan volt, mint ha egy pó... (2010.11.16. 10:18) Finom muffinom
  • vészmadár (pica pica): esetleg valami rövid leírást erről kaphatnánk? legalább ilyen pálcikaemberes illusztrációval:) (2010.11.09. 11:08) KIcsit szomorkás a hangulatom...
  • Zsit (nyau és rémizé): @Editke vagyok: de. DE :))) (2010.10.06. 21:26) Editke is back!

Linkblog

Kuba - első nap

2010.05.20. 10:52 | Editke vagyok | 1 komment

Végre, Kuba! :)  Tegnap este érkeztünk. Mondjuk, kénytelen vagyok most kézzel írni a naplóm, mert áram nincs, és már lemerült a laptop…. Víz sincs…. És ami a legrosszabb, kaja sincs…. Tegnap este próbáltunk valami boltot felkutatni, de semmi ehetőt nem találtunk. Marad az otthonról hozott néhány műzliszelet, amit takarékosságból nem is faltunk fel mind. De úgy vagyok vele, hogy sebaj, legalább lemegy az a jelentős plusz (kb. 70-80 dkg), ami elcsúfítja a testem.

 

 

Aztán éjszaka gyanús szöszmötölést hallottam, reggelre pedig az összes maradék műzlink eltűnt! Norbi ártatlan arccal horkol.. Hmmm.. Sebaj, végre megyünk a strandra! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://editkevagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr942017545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalacsi_Dezső 2010.05.21. 07:02:26

Na végre! Nagyon vártam már a beszámolót.
Mi van a nagy farkú kubai négercsávókkal? :-D
süti beállítások módosítása