Editke vagyok.

Editke vagyok, 28 éves budapesti nő. Barátommal, Norbival egy kellemes társasházi lakásban lakom, egész jó kis melóm van, úgyhogy semmi okom a panaszra. Norbival bulizgatunk, kondizunk, moziba járunk, télen gyakorta sielünk. Különösebb hobbim nincs, bár munkámból adódóan nagyon érdekelnek az emberek. Büszke vagyok a konyhatudományomra, illetve még valamire, amiről leginkább csak Norbi tudhat..:) Nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, látszólag a végletekig decens. De hogy valójában milyen vagyok, az majd ebből a blogból kiderül...

Friss topikok

  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: Hát engedd meg, hogy mint régi "rajongód" nagyon gratuláljak és a sokszor elcsépel... (2011.04.01. 09:50) "Gyantáztatom a lábam, meg minden.."
  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: akkor jó, nem akartam lelőni a poént! :-) (2010.11.25. 07:31) Bravo Love
  • Editke vagyok: @Szalacsi_Dezső: Baba nagyon jól van, köszi a kedves kérdésed. Eleinte olyan volt, mint ha egy pó... (2010.11.16. 10:18) Finom muffinom
  • vészmadár (pica pica): esetleg valami rövid leírást erről kaphatnánk? legalább ilyen pálcikaemberes illusztrációval:) (2010.11.09. 11:08) KIcsit szomorkás a hangulatom...
  • Zsit (nyau és rémizé): @Editke vagyok: de. DE :))) (2010.10.06. 21:26) Editke is back!

Linkblog

Töketlen masszázs

2010.05.03. 13:53 | Editke vagyok | 4 komment

Egy jó kis társasházban lakunk Norbival, nemrég költöztünk ide, de máris sikerült szinte mindenkivel összebarátkoznunk. Egy kivétel van, egy ötvenes nő, Saci. Na, róla rögtön láttam, hogy gondok lesznek. Azzal kezdte, hogy az első lakógyűlésen megpróbálta megvétózni a javaslatainkat a ház kertesítéséről, és egyáltalán, minden szarba belekötött.

Mondtam is magamban, „Editke, ezt a nőt le kell állítanod, különben beleköp a levesünkbe!” és azóta már szépen ki is találtam, hogyan lehet szépen taccsra tenni a nyanyát.

Alapvető lépések:

1. Saci, a Sárkány provokálása a lakógyűléseken: hadd húzza fel magát és tegye nevetségessé magát a többiek előtt. Én közben udvariasan mosolygok, és együttérzően bólogatok. A bólogatás persze nem Saci gondolatainak szól, hanem a mindenki által jól látható mentális állapotának.

 

2. Lakógyűlések közben a többi lakótárs finom ellene hangolása.

 

3. Teljes kiközösítés. Ildi barátnőmék hamarosan költözhetnek is ide:)

 

 

Na, viszont a többi lakó nagyon jó fej, fiatalok, mint mi, és ha a kert készen lesz, hatalmas kertipartikat fogunk majd rendezni :)

Az egyik szomszéd, Sanyi, meg pénteken felajánlotta, hogy megmasszíroz. Ő, ugyanis, többek között, profi masszőr.  Addig magyarázta, hogy mennyire ért hozzá, meg hogy milyen szuper masszázságya van, hogy ráálltam, és másnap 2-re átmentem hozzá.

A barátnője nem volt otthon, de nem is ezzel lepett meg, hanem azzal, hogy miután levetkőztem bugyi-melltartóra, krákogva közölte, hogy a professzionális masszázshoz elengedhetetlen a melltartó levétele is, mert hogy a hátizmok hozzáférése különben akadályozva lenne.

 

Hát, egye fene, ezen ne múljon, gondoltam, és elővarázsoltam a cickóim.

 

Kissé mintha kiguvadtak volna a szemei, én meg gyorsan felfeküdtem az asztalra, és erélyesen rászóltam, hogy lásson akkor neki.

 

Na, nekikezdett, de egészen furcsán csinálta.. Szerintem ugyanis a jó masszázs erőteljes, határozott és vérpezsdítő. Ehhez képest ő olyan erőtlenül nyomkodott, hogy alig éreztem valamit. Közben arról dumált elég furcsán csengő hangon, hogy nem akarja túl erősen csinálni, mert hogy biztos nem vagyok hozzászokva. Hiába bíztattam, hogy ne kíméljen, ő továbbra is csak maszatolt rajtam. Ha valamire, akkor inkább már egy erotikus masszázsra emlékeztetett, de persze csak annyira hasonlított rá, amennyire a Sanyi a Keanu Reeves-re.. ;)

 

A pacsmagolás közben kíváncsiságból muszáj volt rendszeresen odasandítottam a dereka alá, hogy lássam, azért jelentkezik-e az ilyen helyzetekben szokásos tetszésnyilvánítás. Elvégre majdnem teljesen meztelenül feküdtem előtte!

 

Na, most, azt le kell szögeznem, hogy Sanyi egyáltalán nem az esetem, és amúgy sem csalnám meg sosem Norbit, így természetesen azonnal leállítottam volna, ha bármi nem odaillővel próbálkozik!

 

Viszont egy idő után mégis csak iszonyat ideges lettem: hát, ott fekszem egy szál bugyiban, szinte minden porcikámat végigfogdosta már, és semmi hatás? Ilyet még nem láttam…. Sanyi, Sanyi, hogyan tudtad ezt ennyire eltöketlenkedni..?  

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://editkevagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr721971159

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Töketlen masszázs 2010.05.05. 15:05:59

Többször felvetődött a kérdés itt a blogban is, meg ismerőseimmel beszélgetve is: ki ronthatott el kit ebben az iparban, miért fajult el a masszázs az erotika irányába? Miért van az, hogy rengeteg ember (nő és férfi vegyesen) rögvest a szexre asszociál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalacsi_Dezső 2010.05.03. 18:06:49

Editke!
1. Rossz vagy! Szegény Sacinénit előre sajnálom. :-)
2. Mi a helyzet fénykép fronton? :-( Nem nagyon akarnak segíteni.
3. Kuba? Monokini? Petya? :-)

notC 2010.05.07. 11:59:19

Ezen a masszázs dolgon kifeküdtem :)))))))))

Jó csóka lehet ez a Sanyi. Dugni akart, de nem mert, s mivel nem mert, így csak maszatolt, s mivel csak maszatolt senkinek sem lett jó... Te meg legközelebb döntsd el, hogy masszázst szeretnél, vagy erotikus masszázst, s ennek megfelelően válassz szolgáltatót, de leginkább BESZÉLJ! Mond meg neki, hogy mit és hogyan szeretnél :)

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.05.10. 14:01:40

@notC:
azt nem tudom, hogy Sanyi mit akart, de azt tudom, hogy én mit nem... Csak hátmasszázsról volt szó. Aztán hogy közben Sanyi mit mozizott magában, azért már nem felelek.
süti beállítások módosítása