Editke vagyok.

Editke vagyok, 28 éves budapesti nő. Barátommal, Norbival egy kellemes társasházi lakásban lakom, egész jó kis melóm van, úgyhogy semmi okom a panaszra. Norbival bulizgatunk, kondizunk, moziba járunk, télen gyakorta sielünk. Különösebb hobbim nincs, bár munkámból adódóan nagyon érdekelnek az emberek. Büszke vagyok a konyhatudományomra, illetve még valamire, amiről leginkább csak Norbi tudhat..:) Nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, látszólag a végletekig decens. De hogy valójában milyen vagyok, az majd ebből a blogból kiderül...

Friss topikok

  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: Hát engedd meg, hogy mint régi "rajongód" nagyon gratuláljak és a sokszor elcsépel... (2011.04.01. 09:50) "Gyantáztatom a lábam, meg minden.."
  • Szalacsi_Dezső: @Editke vagyok: akkor jó, nem akartam lelőni a poént! :-) (2010.11.25. 07:31) Bravo Love
  • Editke vagyok: @Szalacsi_Dezső: Baba nagyon jól van, köszi a kedves kérdésed. Eleinte olyan volt, mint ha egy pó... (2010.11.16. 10:18) Finom muffinom
  • vészmadár (pica pica): esetleg valami rövid leírást erről kaphatnánk? legalább ilyen pálcikaemberes illusztrációval:) (2010.11.09. 11:08) KIcsit szomorkás a hangulatom...
  • Zsit (nyau és rémizé): @Editke vagyok: de. DE :))) (2010.10.06. 21:26) Editke is back!

Linkblog

Saci, fénykép, Kuba, monokini

2010.05.05. 15:16 | Editke vagyok | 2 komment

Na, hát, Sacit egyáltalán nem kell sajnálni, csak azt kapja majd, amit megérdemel. Ami sok, az sok, ma is mindenféle kifogást hozott elő a kerti öntözőrendszer kapcsán, pedig már tök jól rádumáltunk mindenki mást a házban.

A fénykép, amit ígértem….. Köszönöm szépen minden férfiolvasómnak a felajánlott segítséget, biztos, mindannyiukat csak az önzetlen segítőszándék vezette.. :D De közben rájöttem, nem tehetem ki magam annak a veszélyének, hogy Norbi, vagy esetleg valamelyik haverja rábukkanjon a fényképemre…  Minden testrészem annyira jellegzetes, hogy tutira azonnal felismernék.  

Persze, megtehettem volna, hogy leszedek a netről valami fényképet… De ha eddig ragaszkodtam az igazsághoz a blogomban, akkor nem fogok ebben sem trükközni.

Gőzerővel készülünk Kubára! :) Egy haverunk, Fusch Oszi már most is kint van. Ő egyébként már szinte otthon érzi ott magát, annyit jár oda. Persze, hazafele a bőröndjei mindig tele vannak szivarral.. A párja, Marcsi jó barátnőm, és van két tündéri gyerekük, Kármen és Kevin, akiket imádok. Úgyhogy ez a nyaralás minden szempontból szupernek ígérkezik! Jövő hét szerdán indulunk, következő szerdán jövünk haza.

És nem, monokinis kép semmiképp sem várható!!! Még Petyának sem, hiába csorgatja a nyálát itt egész nap :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://editkevagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr831976602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása